برای خرید از فروشگاه زیگ استور، باید عضو سایت شد؟
خیر ، شما میتوانید بعد از افزودن محصول خود به سبد خرید بدون ثبتنام اقدام به تکمیل اطلاعات و پرداخت نمایید. سپس با توجه به اطلاعات وارد شده شما، یک حساب کاربری به طور خودکار ایجاد میشود.
چگونه در فروشگاه زیگ استور ثبتنام کنم؟
(وارد کردن شماره موبایل صحیح الزامی میباشد.)
چگونه میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را عوض کنم؟
ابتدا از طریق ایمیل و رمز عبور در قسمت ورود به سایت زیگ استور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در بخش "اطلاعات حساب کاربری" اقدام به ویرایش اطلاعات و ایمیل خود نمایید.
رمز عبور خود را فراموش کردهام، چطور وارد حساب کاربری خود شوم؟
بر روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کردهام" در بخش ورود سایت کلیک کنید، در بخش باز شده، ایمیل خود را وارد نموده تا ایمیلی از سوی فروشگاه برای شما ارسال شود. سپس با وارد شدن به لینک موجود در ایمیل، رمز عبور جدیدی برای خود ثبت نمایید.
چگونه در زیگ استور سفارش خود را ثبت کنم؟
در ابتدا محصول مورد نظر خود را در آرشیو محصولات و یا در بخش جستجو پیدا کنید. سپس وارد صفحهی محصول شده و در انتها روی دکمه "افزودن به سبد خرید"کلیک کنید.
چگونه سفارش ثبت شده خود را لغو کنم؟
در حال حاظر امکان لغو سفارش بعد از ثبت نهایی سفارش و پرداخت امکان پذیر نمیباشد.
آیا میتوان بعد از ثبت نهایی سفارش، تغییری در سفارش ایجاد کنم؟
چنانچه وضعیت سفارش شما بعد از پرداخت وجه در مرحله "در حال بررسی" باشد، امکان تغییر در سفارش را دارید، در غیر این صورت سفارش شما امکان تغییر نخواهد داشت.
آیا میتوانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟
بله ، شما میتوانید با شماره گیری ۰۷۱-۳۲۳۰۳۴۸۱ با واحد فروش سایت زیگ استور تماس برقرار نموده و سفارش خود را به صورت تلفنی و از راه دور ثبت نمایید. صورتحساب سفارش شما از طریق پیامک برای شما ارسال و پس از پرداخت اقدام به ارسال سفارش شما صورت خواهد پذیرفت.
در چه زمان و ساعتی میتوانم از فروشگاه خرید کنم؟
شما امکان خرید در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته را دارید، لذا هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارش ندارید.
چگونه میتوانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟
در مرحله بعد به درگاه بانکی مورد نظر انتقال داده میشوید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، پرداخت خود را انجام دهید.
در نظر داشته باشید که برای پرداخت اینترنتی به ۴ مورد زیر نیاز دارید:
آیا میتوانم بعد از تحویل سفارش، پرداخت را انجام دهم؟
خیر ، در حال حاظر امکان پرداخت در محل برای هیچگونه از سفارشات امکان پذیر نمیباشد.
آیا میتوانم بعد از تحویل سفارش، پرداخت را انجام دهم؟
در بعضی مواقع ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانکی، انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در این صورت وجه حداکثر بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما باز میگردد.
آیا میتوانم به جای خودم فرد دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟
بله ، شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش، در مرحله "مشخصات گیرنده" با افزودن آدرس جدید نام فرد دیگری را برای تحویل سفارش وارد نمایید.
زمان تحویل سفارش بعد از ثبت نهایی و پرداخت چه مدت است؟
مدت زمان تحویل کالا به شرایط و آدرس گیرنده بستگی دارد:
در صورتی که آدرس سفارش در "شهر شیراز" ثبت گردد در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا بین ۳ الی ۶ ساعت تحویل شما داده خواهد شد.
اگر سفارش در "شهرستانهای استان فارس" ثبت شود در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا از طریق "پست پیشتاز" حداکثر ظرف مدت ۳ روز کاری تحویل شما داده خواهد شد.
و در آخر سفارشات "شهرهای دیگر" در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا از طریق "پست پیشتاز" ظرف مدت ۳ الی ۷ روز کاری تحویل شما داده خواهد شد.
سفارشات چگونه از طریق شرکت پست ارسال میشوند؟
بعد از ثبت نهایی و پرداخت، سفارش شما در انبار زیگ استور بستهبندی و تحویل پست مربوطه جهت ارسال داده میشود.
سپس کد پیگیری برای شما ارسال و میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست: https://tracking.post.ir
در صورت تاخیر در ارسال محصول، اطلاع رسانی چگونه صورت میگیرد؟
در بعضی مواقع ممکن است محصول در تامین و یا ارسال با تاخیر همراه باشد، لذا این مشکل طی همان روز از طریق یک پیامک و یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
کد تخفیف را چطور میتوانم دریافت کنم؟ شرایط کد تخفیف چیست؟
فروشگاه زیگ استور به مناسبتهای مختلف، کدهای تخفیفی را برای شما مشتریان گرامی ارائه میکند و از طریق ارسال پیامک، ایمیل و یا شبکههای اجتماعی در اختیار شما قرار میدهد.
کدهای تخفیف شامل شرایط و محدودیتهای نیز میباشند که عبارتند از: